Home » Usavršavanje » U ustanovi » Izveštaj sa uglednog časa “Arheološko nalazište Pepeljuga”

 
 

Izveštaj sa uglednog časa “Arheološko nalazište Pepeljuga”

 

Vesti iz naše škole »

Velika planinska trka 2018.

Velika planinska trka 2018.

U subotu, 15. 9. 2018. održana je 27 Velika planinska trka u organizaciji Planinarskog društva Kablar. Manifestaciji se pridružilo nekoliko škola sa teritorije...

 
Mi i “TrkaČa”

Mi i “TrkaČa”

Medicinska škola Čačak može da se pohvali da je učestvovala u realizaciji ulične trke koja je oživela grad – “TrkaČa”. Na poziv organizatora,...

 
Svetski dan čišćenja u Medicinskoj školi

Svetski dan čišćenja u Medicinskoj školi

Učenici Medicinske škole bili su danas, 15. septembra, među milionima volontera iz 156 zemalja sveta ujedinjenih u želji da učine čistijom planetu. Cilj ove...

 
Međunarodni dan pismenosti 2018.

Međunarodni dan pismenosti 2018.

U susret 8. septembru, Međunarodnom danu pismenosti, u našoj školi je postavljena mini-izložba Negujmo srpski jezik osmišljena kao deo šire akcije Ministarstva...

 

Školska dokumentacija

Predlog obrazaca godišnjeg i operativnog plana rada nastavnika možete preuzeti sa LINKA.  

 
 
Ugledni čas iz predmeta ”Književnost za decu” održan je 13.12.2017. godine. Predavanje pod nazivom ”Arheološko nalazište Pepeljuga” pripremili su učenici odeljenja III/4 sa profesorkom Jelenom Dramićanin, dok je saradnik bila profesorka Mica Kostić. Njih je zanimala velika popularnost bajki u svim kulturama i epohama.
Učenici ovog odeljenja koji će po završetku školovanja postati vaspitači izvršili su malo istraživanje i od ispitanika tražili da navedu omiljenu priču iz detinjstva. Rezultati istraživanja su pokazali da velika većina dece najviše voli da sluša bajke, a samo 12% je navelo neku drugu vrstu (basnu, novelu). Zatim su tokom časa pokušali da odgovore na pitanje koje se samo nametalo : Zašto su bajke toliko magično privlačne deci?
Odgovor su potražili u modernim teorijama psihologa i psihoanalitičara koji tvrde da se bajke obraćaju nesvesnom delu ličnosti i da pomažu detetu da razjasni sopstvena osećanja i prevaziđe probleme.
U drugom delu časa se govorilo o srpskoj narodnoj bajci ”Pepeljuga” i onome što je karakteristično za srpsku verziju priče o progonjenoj devojci. Na osnovu motiva iz narodne bajke učenici su izvukli zaključke o staroj srpskoj mitologiji, verovanjima i običajima našeg naroda.

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.