Home » Usavršavanje » U ustanovi » Izveštaj sa uglednog časa “Arheološko nalazište Pepeljuga”

 
 

Izveštaj sa uglednog časa “Arheološko nalazište Pepeljuga”

 

Vesti iz naše škole »

Duvan slama srce

Učenici pedijatrijske sekcije zajedno sa nastavnicom Zoricom Gajić, obeležili su Svetski dan bez duvanskog dima, u petak 1. juna 2018. godine, u prisustvu dece...

 
Zdravi zubi u zdravoj porodici

Zdravi zubi u zdravoj porodici

Nedelja zdravih usta i zuba “Zdravi zubi u zdravoj porodici”, učenici članovi pedijatrijske sekcije sa svojim nastavnicima obeležili su u vrtiću...

 
FIKUS ČAČAK

FIKUS ČAČAK

Dana 25.05.2018. godine u okviru blok nastave iz predmeta Farmakognozija sa fitoterapijom, učenici odeljenja II 5 sa profesorkom Draganom Majstorović obišli su...

 

Državno školsko prvenstvo u streljaštvu 2018.

Na vazdušnom strelištu u Sportskoj hali Smederevo, 18. aprila je u organizaciji Saveza za školski sport Srbije, Saveza za školski sport i olimpijsko vaspitanje...

 

Važno obaveštenje za profesore

Poštovani profesori na sednici Školskog odbora 30.3.2018. donet je veci broj pravilnika. Ovom prilikom upoznajemo vas sa njihovim sadržajem. Molimo da ih pročitate...

 
 
Ugledni čas iz predmeta ”Književnost za decu” održan je 13.12.2017. godine. Predavanje pod nazivom ”Arheološko nalazište Pepeljuga” pripremili su učenici odeljenja III/4 sa profesorkom Jelenom Dramićanin, dok je saradnik bila profesorka Mica Kostić. Njih je zanimala velika popularnost bajki u svim kulturama i epohama.
Učenici ovog odeljenja koji će po završetku školovanja postati vaspitači izvršili su malo istraživanje i od ispitanika tražili da navedu omiljenu priču iz detinjstva. Rezultati istraživanja su pokazali da velika većina dece najviše voli da sluša bajke, a samo 12% je navelo neku drugu vrstu (basnu, novelu). Zatim su tokom časa pokušali da odgovore na pitanje koje se samo nametalo : Zašto su bajke toliko magično privlačne deci?
Odgovor su potražili u modernim teorijama psihologa i psihoanalitičara koji tvrde da se bajke obraćaju nesvesnom delu ličnosti i da pomažu detetu da razjasni sopstvena osećanja i prevaziđe probleme.
U drugom delu časa se govorilo o srpskoj narodnoj bajci ”Pepeljuga” i onome što je karakteristično za srpsku verziju priče o progonjenoj devojci. Na osnovu motiva iz narodne bajke učenici su izvukli zaključke o staroj srpskoj mitologiji, verovanjima i običajima našeg naroda.

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.