Home » Usavršavanje » U ustanovi » Korespondiranje Disove pesme “Naši dani” sa savremenim trenutkom

 
 

Korespondiranje Disove pesme “Naši dani” sa savremenim trenutkom

 

Vesti iz naše škole »

Festival nauke

U petak 15.12.2017. godine đaci naše škole su posetili Festival nauke koji se održavao u Beogradu. Put Beograda krenulo je 64 đaka. Pre posete Festivalu nauke...

 

Predlog obrasca

Obrazac koji se nalazi na LINKU koristite da napišete program dopunske i dodatne nastave svog predmeta. Srdačan pozdrav i uspešan rad.

 
Novogodišnja predstava u našoj školi

Novogodišnja predstava u našoj školi

Poslednje decembarske dane članovi Recitatorsko-dramske sekcije ulepšali su deci zaposlenih u našoj školi. Mali glumci su imali zadatak da dramatizuju priču...

 
Naše malo je za nekoga mnogo

Naše malo je za nekoga mnogo

Učenici i zaposleni Medicinske škole podržali su humanitarnu akciju “Osmeh na dar”. Cilj akcije je da se ulepšaju novogodišnji praznici i izmami...

 

Predlog obrasca

Na LINKU možete pogledati obrazac za pisanje posebnog programa obrazovno vaspitnog rada. U dogovoru sa predsednicima Stručnih veća kreirajte dokumenat sa nazivom...

 
 

U okviru nastavne teme Moderna profesorka srpskog jezika i književnosti Sanja Perovanović, sa učenicima odeljenja III5 realizovala je ugledni čas “Korespondiranje Disove pesme ‘Naši dani’ sa savremenim trenutkom”.

Profesor je imao ulogu mentora i koordinatora, a učenici su se stvaralački odnosili prema temi ispunjavajući zadatke i pokazujući visok nivo razumevanja zadataka i ciljeva časa.

U završnom delu časa profesorka je lokalizovala tekst pesme, objasnivši uslove i uzroke njenog nastanka. Istakla je opšteljudski smisao književnog dela u njegovom nadilaženju trenutka nastajanja, u prodiranju univerzalnih poruka dela izvan vremena nastanka. Ovaj obrnut proces od ideje do lokalizacije učinio mi se opravdanim u ovom slučaju, a uspešnost časa to je potvrdila.

Izveštaj prof. Sanje možete pročitati na LINKU.

 

No comments

Be the first one to leave a comment.

Post a Comment