Home » Dokumenta » Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 

Vesti iz naše škole »

Učenici i nastavnica Medicinske škole u medijima

Povodom dva veka od rođenja pisca svetskog renomea, Fjodora Mihailovića Dostojevskog, učenici Medicinske škole pripremili su program u Gradskoj bibloteci anlizirajući...

 

Narandžasta nedelja u Medicinskoj školi 2021.

Ove godine, 25.11.2021. godine u holu škole obeležili smo Narandžastu nedelju radovima učenika na temu Žene koje su promenile svet. Uz uspešno vođenje profesork...

 

Vakcinacija i njen značaj

U našoj školi, devetaestog novembra održano je predavanje na temu “Vakcinacija i njen značaj”. Doktorka Danijela Garović zna da je važno informisati...

 
Svetski dan prevremeno rođene dece

Svetski dan prevremeno rođene dece

I u našoj školi, novembar mesec se boji ljubičastom bojom… Učenici odeljenja 3/3, u saradnji sa nastavnicama zdravstvene nege Verom Marjanović i Jasminom...

 
Svetski dan borbe protiv dijabetesa

Svetski dan borbe protiv dijabetesa

Svetski dan borbe protiv šećerne bolesti predstavlja priliku da se ljudi sa dijabetesom, zdravstveni radnici, mediji, šira javnost udružuju kako bi podigli svest...

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.

Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:

  • čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
  • pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
  • pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
  • treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
  • osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
  • osposobljavaju učenika za samoocenjivanje

Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:

  • Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
  • Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
  • Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
  • Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
  • Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.

SVEOBUHVATNOST   JEDNOSTAVNOST   PRECIZNOST   RAZUMLJIVOST

prof. Nataša Pantović

Engleski jezik

Latinski jezik

Fizičko vaspitanje

Matematika 2. razred GAS i MSV

Matematika 2. razred MST, LT i FT

Matematika 4. razred MST, LT i FT

Biologija

Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem

Mikrobiologija sa epidemiologijom

Patologija

Farmakologija

Psihologija

Predškolska pedagogija

Vaspitanje i nega deca

Zdravstvena psihologija

Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti

Farmakognozija sa fitoterapijom

Farmakologija i farmakoterapija

Bromatologija za smer laboratorijski tehničar

Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar

Histologija vežbe II godina

Hematologija sa transfuzijologijom vežbe IV godina

Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega u internoj medicini III

Zdravstvena nega III

Akušerstvo sa negom vežbe

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.