Home » Dokumenta » Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 

Vesti iz naše škole »

Obaveštenje za vakcinaciju

Svi zaposleni zainteresovani za imunizaciju protiv COVID 19 prijavu mogu da učine popunjavanjem upitnika na portalu eUprava (www.euprava.gov.rs) Ukoliko ste za...

 

Organizacija rada u drugom polugodištu

Prema izmenjenom kalendaru obrazovno vaspitnog rada srednjih škola za školsku 2020/2021. drugo polugodište počinje u ponedeljak, 18. januara 2021. Nastava se...

 

Uspeh na literarnom konkursu

Udruženje „Čuvari dela Vuka Karadžića“, Ogranak Vukove zadužbine u Čačku, organizovalo je međunarodni literarni konkurs „Mladi čuvari srpske narodne...

 

Danas je 1. decembar Svetski dan borbe protiv HIVa

Vesti: “U periodu januar–novembar 2020. godine novodijagnostikovano je 55 osoba inficiranih HIV-om, što je trostruko manje nego u istom periodu prošle...

 
14. novembar – Svetski dan dijabetesa

14. novembar – Svetski dan dijabetesa

Svake godine kampanja Svetskog dana dijabetesa fokusira se na određenu temu koja traje jednu ili više godina. Ovogodišnja tema je: „Medicinska sestra i dijabetes“...

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.

Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:

  • čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
  • pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
  • pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
  • treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
  • osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
  • osposobljavaju učenika za samoocenjivanje

Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:

  • Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
  • Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
  • Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
  • Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
  • Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.

SVEOBUHVATNOST   JEDNOSTAVNOST   PRECIZNOST   RAZUMLJIVOST

prof. Nataša Pantović

Engleski jezik

Latinski jezik

Fizičko vaspitanje

Matematika 2. razred GAS i MSV

Matematika 2. razred MST, LT i FT

Matematika 4. razred MST, LT i FT

Računarstvo i informatika za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Računarstvo i informatika za smerove MST, LT, FT

Biologija

Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem

Mikrobiologija sa epidemiologijom

Patologija

Farmakologija

Psihologija

Predškolska pedagogija

Vaspitanje i nega deca

Zdravstvena psihologija

Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti

Farmakognozija sa fitoterapijom

Bromatologija za smer laboratorijski tehničar

Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar

Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega u internoj medicini III

Zdravstvena nega III

Akušerstvo sa negom vežbe

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.