Home » Dokumenta » Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 

Vesti iz naše škole »

Rezultati opštinskog takmičenja iz istorije

Mesto održavanja: Ekonomska škola Čačak Datum i vreme: 27.02.2021.год., 1000-1100 Šifra Ime i prezime učenika Odeljenje Škola Nastavnik Broj bodova Rang...

 
Učešće učenika Medicinske škole u masovnoj vakcinaciji

Učešće učenika Medicinske škole u masovnoj vakcinaciji

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Ministarstvo zdravlja dozvolili su da svi učenici završnih razreda medicinskih škola mogu volontirati pri...

 

Nacionalna geografska olimpijada 2021.

U vreme kombinovanog modela nastave učenici Medicinske škole motivisani su i uspešno se pripremaju za takmičenja uz podršku svojih nastavnika Na školskom takmičenju...

 

Obaveštenje za vakcinaciju

Svi zaposleni zainteresovani za imunizaciju protiv COVID 19 prijavu mogu da učine popunjavanjem upitnika na portalu eUprava (www.euprava.gov.rs) Ukoliko ste za...

 

Organizacija rada u drugom polugodištu

Prema izmenjenom kalendaru obrazovno vaspitnog rada srednjih škola za školsku 2020/2021. drugo polugodište počinje u ponedeljak, 18. januara 2021. Nastava se...

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.

Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:

  • čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
  • pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
  • pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
  • treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
  • osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
  • osposobljavaju učenika za samoocenjivanje

Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:

  • Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
  • Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
  • Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
  • Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
  • Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.

SVEOBUHVATNOST   JEDNOSTAVNOST   PRECIZNOST   RAZUMLJIVOST

prof. Nataša Pantović

Engleski jezik

Latinski jezik

Fizičko vaspitanje

Matematika 2. razred GAS i MSV

Matematika 2. razred MST, LT i FT

Matematika 4. razred MST, LT i FT

Računarstvo i informatika za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Računarstvo i informatika za smerove MST, LT, FT

Biologija

Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem

Mikrobiologija sa epidemiologijom

Patologija

Farmakologija

Psihologija

Predškolska pedagogija

Vaspitanje i nega deca

Zdravstvena psihologija

Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti

Farmakognozija sa fitoterapijom

Bromatologija za smer laboratorijski tehničar

Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar

Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega u internoj medicini III

Zdravstvena nega III

Akušerstvo sa negom vežbe

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.