Home » Dokumenta » Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 

Vesti iz naše škole »

Učenička kompanija “Brejner”

Učenička kompanija “Brejner”

Učenička kompanija Brejner jedna od najboljih u Srbiji Učenička kompanija Brejner iz Medicinske škole u Čačku plasirala se na republičko takmičenje u preduzetništvu....

 
Poseta Agronomskom fakultetu

Poseta Agronomskom fakultetu

Dana 20.4.2022. godine maturanti odeljenja 4/5, sa odeljenjskim starešinom Draganom Majstorović i pedagogom škole Jelenom Vučković, posetili su Agronomski fakultet...

 

Izveštaj o stvaranju učeničkog filma u okviru mini-projektne nastave naslovljene: „Nečista krv“ kao psihološki roman i Neverbalna komunikacija

Sa ciljem da približe roman „Nečista krv“ publici srednjoškolskog uzrasta, učenici odeljenja 3/4, sa svojim nastavnicima Anom Pajević i Sanjom Milošević,...

 

Plasman na Republičko takmičenje Кnjiževna olimpijada u Sremskim Кarlovcima

Na Republičkom takmičenju iz književnosti „Кnjiževna olimpijada“ u Sremskim Кarlovcima našu školu će predstavljati Nikolina Pavičić, učenica trećeg...

 
UGLEDNA AКTIVNOST ISTINE I ZABLUDE O ISHRANI

UGLEDNA AКTIVNOST ISTINE I ZABLUDE O ISHRANI

Dana 31. marta 2022. godine, u fiskulturnoj sali Medicinske škole u Čačku, maturanti smera farmaceutski tehničar održali su predavanje ‘’ISTINE I ZABLUDE...

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.

Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:

  • čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
  • pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
  • pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
  • treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
  • osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
  • osposobljavaju učenika za samoocenjivanje

Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:

  • Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
  • Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
  • Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
  • Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
  • Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.

SVEOBUHVATNOST   JEDNOSTAVNOST   PRECIZNOST   RAZUMLJIVOST

prof. Nataša Pantović

Engleski jezik

Latinski jezik

Fizičko vaspitanje

Matematika 2. razred GAS i MSV

Matematika 2. razred MST, LT i FT

Matematika 4. razred MST, LT i FT

Biologija

Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem

Mikrobiologija sa epidemiologijom

Patologija

Farmakologija

Psihologija

Predškolska pedagogija

Vaspitanje i nega deca

Zdravstvena psihologija

Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti

Farmakognozija sa fitoterapijom

Farmakologija i farmakoterapija

Bromatologija za smer laboratorijski tehničar

Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar

Histologija vežbe II godina

Hematologija sa transfuzijologijom vežbe IV godina

Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega u internoj medicini III

Zdravstvena nega III

Akušerstvo sa negom vežbe

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.