Home » Dokumenta » Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

 

Vesti iz naše škole »

Početak nove školske 2022/2023. godine

Nastava u školskoj 2022/2023. počinje u četvrtak 1. septembra 2022. Učenici I i II razreda nastavu imaju pre podne – časovi počinju u 7.30. Učenici...

 
Izveštaj sa izleta učenika trećeg razreda

Izveštaj sa izleta učenika trećeg razreda

Dana 28.05.2022. godine učenici trećeg razreda naše škole, u pratnji direktora i svojih odeljenjskih starešina, imali su priliku da obiđu nekoliko znamenitosti...

 
Stručna poseta

Stručna poseta

U okviru blok nastave iz Farmaceutske tehnologije 20.5.2022. godine učenici odeljenja IV 5 posetili su proizvodne pogone fabrike lekova PHARMANOVA u Obrenovcu u...

 

Republičko takmičenje iz istorije

“Republičko takmičenje iz istorije održano je 21. maja 2022. godine u Pirotu. Našu školu predstavljao je Mihailo Gavrilović, učenik odeljenja IV1, pri...

 

Poseta Rimskim termama u Čačku

Dana 19. maja 2022. godine, učenici Ekonomske škole u Čačku, pod mentorstvom prof. geografije Gorana Šipetića, a u saradnji sa Narodnim muzejom Čačka, održali...

 
 

Kriterijumi ocenjivanja po predmetima

Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.

Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:

  • čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
  • pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
  • pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
  • treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
  • osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
  • osposobljavaju učenika za samoocenjivanje

Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:

  • Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
  • Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
  • Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
  • Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
  • Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.

SVEOBUHVATNOST   JEDNOSTAVNOST   PRECIZNOST   RAZUMLJIVOST

prof. Nataša Pantović

Engleski jezik

Latinski jezik

Fizičko vaspitanje

Matematika 2. razred GAS i MSV

Matematika 2. razred MST, LT i FT

Matematika 4. razred MST, LT i FT

Biologija

Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač

Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem

Mikrobiologija sa epidemiologijom

Patologija

Farmakologija

Psihologija

Predškolska pedagogija

Vaspitanje i nega deca

Zdravstvena psihologija

Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti

Farmakognozija sa fitoterapijom

Farmakologija i farmakoterapija

Bromatologija za smer laboratorijski tehničar

Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar

Histologija vežbe II godina

Hematologija sa transfuzijologijom vežbe IV godina

Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra

Zdravstvena nega u internoj medicini III

Zdravstvena nega III

Akušerstvo sa negom vežbe

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.