Home » Usavršavanje » U ustanovi » Projektna nastava kao strategija učenja

 
 

Projektna nastava kao strategija učenja

 

Vesti iz naše škole »

Konferencija digitalno obrazovanje 2020.

10. i 11. aprila 2020. godine održana je prva onlajn konferencija u obrazovanju u Srbiji. Onlajn konferenciju „Digitalno obrazovanje 20202″ organizovao je Centar...

 
Psihološka podrša u toku vanredne situacije – potražite podršku i pomoć bez ustručavanja

Psihološka podrša u toku vanredne situacije – potražite podršku i pomoć bez ustručavanja

Poštovani učenici, roditelji i kolege, Vanredne situacije su situacije u kojima se naš svakodnevni i normalni tok života promeni u drastičnoj meri. Sitacije...

 
Slobodno vreme i šta sa njim?

Slobodno vreme i šta sa njim?

Poštovani učenici, Imajući u vidu da zbog vanredne situacije niste u školi, da je nastava organizovana na daljinu i da zbog preporuke da ne izlazite van kuće...

 
Novi uspesi naših učenika na takmičenju iz srpskog jezika i jezičke kulture

Novi uspesi naših učenika na takmičenju iz srpskog jezika i jezičke kulture

U subotu 7.3.2020.  održano je opštinsko takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture u Ekonomskoj školi u Čačku. Naši učenici u prvom i drugom razredu...

 
Rezultati opštinskog takmičenja Književna olimpijada 2020.

Rezultati opštinskog takmičenja Književna olimpijada 2020.

U subotu 29.2.2020. održano je opštinsko takmičenje iz Književne olimpijade u Tehničkoj školi u Čačku. Našu školu predstavljali su učenici prvog, drugog...

 
 

Romantizam u srpskoj književnosti

Zašto projektna nastava iz ugla profesora:

Nakon obrade nastavnih jedinica o životu i radu Vuka Кaradžića (kojima sam želela da inoviram nastavu, a pre svega prevaziđem realne probleme u nastavi vezane za stilove učenja i čitalačke navike učenika, potom korišćenje određenih, jednoobraznih izvora znanja, pasivan odnos učenika prema nastavi i problem nezainteresovanosti i nedovoljnog rada) učenice su pokazale značajno interesovanje da se naredna nastavna tema obradi kroz inovativne metode. Budući refleksivna ličnost, a posledično i refleksivni praktičar, razmišljala sam o mogućnostima da se elementi projektne nastave inplementiraju u nastavni proces, a da se pri tom uvaže ograničenja specifična za našu školu: veliki broj učenika-putnika i učenika iz seoske sredine, preopterećenost učenika brojem predmeta i časova u rasporedu, orijentisanost na stručne predmete itd. To je bila početna, a potom i trajna motivacija da se prepreke prevaziđu.

prof. Perovanović

Šta su rezultati projektne nastave iz ugla učenika:

„Meni se nov način rada na času srpskog jezika mnogo dopada jer samostalno radimo uz pomoć profesorke i celo delo obradimo kroz „igru“. Saznamo mnogo informacija, sarađujemo u grupi, a ne kao pojedinci. Zalažemo se za svoj zadatak i trudimo se da bude što bolji. Trudimo se da bude najbolji od svih radova! A pritom se spremamo i za kontrolni zadatak!“

Anđela Tošić, učenica II4

Izveštaj sa uglednog časa sa fotografijama možete pročitati na LINKu

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.