Home » Usavršavanje » U ustanovi » Projektna nastava kao strategija učenja

 
 

Projektna nastava kao strategija učenja

 

Vesti iz naše škole »

Rezultati školskog takmičenja iz geografije

Rezultati školskog takmičenja iz geografije

Na školskom takmičenju iz geografije učešće je uzelo 17 učenika prvog i drugog razreda naše škole. Učenike su pripremali profesori Goran Šipetić i Ivan...

 
Plivanje za Časni krst 2020.

Plivanje za Časni krst 2020.

I ove godine možemo da budemo ponosni na naše učenike. Anđela Božović, koja je prošle godine završila smer medicinska sestra vaspitač i Tamara Čantrak...

 
Humanitarna akcija “Osmeh na dar”

Humanitarna akcija “Osmeh na dar”

I ove godine učenici i zaposleni Medicinske škole su podržali humanitarnu akciju koju je inicirala studentska humanitarna fondacija “Osmeh na dar”...

 

Festival nauke 2019

Učenici Medicinske škole njih 102 dana 5.12.2019. posetili su Festival nauke na sajmu u Beogradu. Učenike su vodili direktor škole Snežana Jolović i profesori...

 
Reč profesora

Reč profesora

11.12.2019, u prostorijama Biblioteke Grada Čačka, na svečanosti povodom Dana Grada Čačka, dodeljene su nagrade učesnicima konkursa koji je raspisala Vukova...

 
 

Romantizam u srpskoj književnosti

Zašto projektna nastava iz ugla profesora:

Nakon obrade nastavnih jedinica o životu i radu Vuka Кaradžića (kojima sam želela da inoviram nastavu, a pre svega prevaziđem realne probleme u nastavi vezane za stilove učenja i čitalačke navike učenika, potom korišćenje određenih, jednoobraznih izvora znanja, pasivan odnos učenika prema nastavi i problem nezainteresovanosti i nedovoljnog rada) učenice su pokazale značajno interesovanje da se naredna nastavna tema obradi kroz inovativne metode. Budući refleksivna ličnost, a posledično i refleksivni praktičar, razmišljala sam o mogućnostima da se elementi projektne nastave inplementiraju u nastavni proces, a da se pri tom uvaže ograničenja specifična za našu školu: veliki broj učenika-putnika i učenika iz seoske sredine, preopterećenost učenika brojem predmeta i časova u rasporedu, orijentisanost na stručne predmete itd. To je bila početna, a potom i trajna motivacija da se prepreke prevaziđu.

prof. Perovanović

Šta su rezultati projektne nastave iz ugla učenika:

„Meni se nov način rada na času srpskog jezika mnogo dopada jer samostalno radimo uz pomoć profesorke i celo delo obradimo kroz „igru“. Saznamo mnogo informacija, sarađujemo u grupi, a ne kao pojedinci. Zalažemo se za svoj zadatak i trudimo se da bude što bolji. Trudimo se da bude najbolji od svih radova! A pritom se spremamo i za kontrolni zadatak!“

Anđela Tošić, učenica II4

Izveštaj sa uglednog časa sa fotografijama možete pročitati na LINKu

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.