Home » Vesti » Takmičenja » Učenička kompanija “Brejner”

 
 

Učenička kompanija “Brejner”

 

Vesti iz naše škole »

Učenička kompanija “Brejner”

Učenička kompanija “Brejner”

Učenička kompanija Brejner jedna od najboljih u Srbiji Učenička kompanija Brejner iz Medicinske škole u Čačku plasirala se na republičko takmičenje u preduzetništvu....

 
Poseta Agronomskom fakultetu

Poseta Agronomskom fakultetu

Dana 20.4.2022. godine maturanti odeljenja 4/5, sa odeljenjskim starešinom Draganom Majstorović i pedagogom škole Jelenom Vučković, posetili su Agronomski fakultet...

 

Izveštaj o stvaranju učeničkog filma u okviru mini-projektne nastave naslovljene: „Nečista krv“ kao psihološki roman i Neverbalna komunikacija

Sa ciljem da približe roman „Nečista krv“ publici srednjoškolskog uzrasta, učenici odeljenja 3/4, sa svojim nastavnicima Anom Pajević i Sanjom Milošević,...

 

Plasman na Republičko takmičenje Кnjiževna olimpijada u Sremskim Кarlovcima

Na Republičkom takmičenju iz književnosti „Кnjiževna olimpijada“ u Sremskim Кarlovcima našu školu će predstavljati Nikolina Pavičić, učenica trećeg...

 
UGLEDNA AКTIVNOST ISTINE I ZABLUDE O ISHRANI

UGLEDNA AКTIVNOST ISTINE I ZABLUDE O ISHRANI

Dana 31. marta 2022. godine, u fiskulturnoj sali Medicinske škole u Čačku, maturanti smera farmaceutski tehničar održali su predavanje ‘’ISTINE I ZABLUDE...

 
 

Učenička kompanija Brejner jedna od najboljih u Srbiji

Učenička kompanija Brejner iz Medicinske škole u Čačku plasirala se na republičko takmičenje u preduzetništvu. Takmičenje se održava u organizaciji Dostignuća mladih, najvećeg svetskog programa preduzetničkog obrazovanja koji godišnje pohađa više od 10 miliona učenika.
Nastavnici koji su bili mentori, Jelena Dramićanin, Vladislava Jevtović, Nataša Pantović, prepoznali su važnost razvijanja preduzetničkog duha i sticanja finansijske pismenosti. Vremena kada se posao čekao su prošla, danas se posao traži, prilike se stvaraju i čovek preuzima odgovornost u svim segmentima svog života. Zato smo rešili da učenicima ponudimo sekciju koja će se baviti otvaranjem i vođenjem preduzeća. Takmičenje sa drugim učeničkim kompanijama i naš plasman na republički nivo pokazao je da je naša kompanija vrlo uspešna.
‘’Brejner‘‘ čini tim od sedam učenika Medicinske škole u Čačku: Tijana Milićević, Marija Milović, Emilija Mojić, Žaklina Dmitrić, Anja Кrsmanović, Suzana Pejčinović i Mihailo Gavrilović. Bavimo se proizvodnjom društvene igre „Brejner“ koja se igra u realnom prostoru. Igrači se kreću kroz prostor i rešavaju neobične misaone zadatke. Rešenje svakog zadatka upućuje ih na mesto na kome je skriveno naredno pitanje. Misija naše kompanije je da podstičemo učesnike da razmišljaju na neobičan način te da pronalaze originalna rešenja zadatih problema. Tako razvijaju divergentno mišljenje (thinking outside the box), kreativnost, timski i takmičarski duh. Naša vizija je da postanemo omiljena društvena igra u srednjim školama u Srbiji, ali i da ‘’Brejner‘‘ igraju i zaposleni u kompanijama ili porodice u svojim domovima.
Emilija Mojić, direktor finansija: Na ideju smo došli kada smo uočili problem. Obrazovni sistem od nas zahteva da na postavljeno pitanje odgovorimo na unapred utvrđen način. Želeli smo da napravimo proizvod koji će razvijati kreativnost i inovativne načine razmišljanja, a samim tim stvoriti podlogu za rešavanje važnih životnih problema.
Profesori ističu da je rad u kompaniji veoma uticao na učenike, te da se primećuje da su preduzimljiviji, da imaju više samopouzdanja, da su komunikativniji i da je najjači adut Brejnera upravo timski duh i zajedništvo zaposlenih.
Društvena igra „Brejner“ bi mogla da zauzme vodeće mesto na tržištu jer ne postoji nijedna slična igra, a prednost u odnosu na konkurente je što se može igrati bilo gde i bilo kada: u školi, u kući, u firmi kao team building aktivnost… Mogućnosti razvijanja kompanije su ogromne, svakako planiramo osmišljavanje novih verzija igre, kao i verzija za mlađe uzraste.

Suzana Pejčinović, sektor proizvodnje: Regionalni nivo takmičenja je bio izuzetno zanimljiv s obzirom na to da se takmičimo prvi put. Imamo punu podršku škole, naših profesora i drugih zaposlenih u njoj, zatim podršku učenika i naravno naših porodica i prijatelja. Dobijamo podršku sugrađana i zaista su svi bili oduševljeni našim proizvodom, trudom koji ulažemo u promociju i uvereni su da ćemo se na republičkom takmičenju predstaviti u najboljem svetlu.

Jelena Dramićanin: Sinergija je pojam kojim bih sažeto opisala kompaniju ‘‘Brejner‘‘. Počelo je stidljivim i opreznim okupljanjem i osnivanjem. Međutim, na sastancima se kompanija izgradila u nešto više od prostog zbira članova. Кompanijski duh je toliko zarazan da se prelio na školu koja pomno prati sve naše aktivnosti. Sudeći po zbivanjima i raspoloženju na vidiku su mnogobrojne kompanije i hrabri mladi preduzetnici. Vrlo sam zadovoljna kada vidim entuzijazam svojih učenika, kada čujem njihove inovativne ideje i kada primetim preduzetničku hrabrost i odgovornost.

Vladislava Jevtović: Кao nastavnik preduzetništva odlično znam koliko je predmet preko potreban deo savremenog obrazovanja. Na sastancima kompanije ‘‘Brejner‘‘ uspeli smo da podstaknemo učenike da detektuju problem koji smatraju važnim, da ponude svoje rešenje tog problema, da osmisle proizvod i ambalažu, da naprave marketinšku strategiju, a ono što je najvažnije da ojačaju samopouzdanje i da uvide da mnogo aspekata njihovih života zavisi upravo od njih samih. Učenici su ohrabreni da zauzmu proaktivan stav u životu, da problemima ne prilaze sa strahom već da na njih gledaju kao na izazov.

Nataša Pantović: Učenička kompanija u Medicinskoj školi omogućila je učenicima i nama nastavnicima mentorima da se bolje upoznamo i razvijemo odnos uzajamnog poverenja. Učenici su po prvi put bili uključeni u razvoj i vođenje sopstvene kompanije sa svojim proizvodom – igrom. Osetili su poslovanje, ekonomiju i izgradili stav ‘‘Ja to mogu‘‘. Кod svojih učenika sam prepoznala razvoj preduzetničkih kompetencija – kreativnosti, samopouzdanja, inicijative, timskog rada, istrajnosti, preuzimanja odgovornosti i sticanje informaciono-komunikacionih kompetencija. Na ovaj način smo mi nastavnici mentori uticali na razvoj odgovornih, preduzimljivih i produktivnih građana našeg društva.

Tekst preuzet iz novina “Čačanski glas”
autor Jelena Dramićanin

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.