Pravilnici
Letopis škole
Medicinska škola Čačak je od šk. 2018/2019. godine počela da vodi Letopis. Uređuje ga prof. istorije Đorđe Jeremić.
Letopis Medicinske škole šk. 2018/2019.
Finansijski izveštaj
Važno
Na osnovu Pravilnika o stalnom stručnom usavršavanju i sticanju zvanja nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika i predloga dokumenta o vrednovanju stalnog stručnog usavršavanja u srednjoj školi ŠU Čačak, na Nastavničkom veću 31.8.2017. dat je predlog Dokumenta o vrednovanju stalnog stručnog usavršavanja u Medicinskoj školi za školsku 2017/2018. god. Potrebno je da isti dokumenat pročitate, prokomentarišete, date predlog njegove izmene ili dopune na Stručnom veću za oblast predmeta. Zahvaljujemo na saradnji.
Nastavni planovi i programi
02 Obavezni opsteobrazovni FARM
Novi nastavni planovi stručnih predmeta Napomena* Zbog veličine dokumenta neophodno ga je download-ovati na računar pre pregledanja
Dopunjena lista udžbenika koji se koriste u Medicinskoj školi u školskoj 2016/2017. god.
Kriterijumi ocenjivanja po predmetima
Kriterijume ocenjivanja možemo definisati kao merila kroz koja su operacionalizovana očekivanja u vezi sa predmetom procenjivanja: očekivano i/ili realizovano postignuće, ili drugi aspekti aktivnosti i napredovanja učenika.
Funkcija kriterijuma ocenjivanja za učenika:
- čine postupak ocenjivanja vidljivim za učenike
- pokazuju šta će se ocenjivati (struktura zahteva) i šta je ocenjivano (struktura aktivnosti uzetih u obzir pri ocenjivanju)
- pružaju povratnu informaciju o nivou ostvarenog u okviru svakog kriterijuma
- treba da motivišu učenika na dalje učenje (porukom da se njegov trud detaljno i precizno razmatra i porukom da se u složenom školskom učenju uvažavaju različiti aspekti napredovanja)
- osposobljavaju učenika za upravljanje sopstvenim učenjem
- osposobljavaju učenika za samoocenjivanje
Funkcije kriterijuma ocenjivanja za nastavnika:
- Unose izvesnu preciznost u način ocenjivanja, smanjuju greške u ocenjivanju
- Pomažu da nastavnik bude dosledan u postavljanju zahteva i poštovanju istih pri ocenjivanju.
- Doprinose razumevanju učenika i nastavnika u nastavi.
- Doprinose deljenju odgovornosti za učenje i ocenjivanjae između nastavnika i učenika.
- Pružaju nastavniku povratnu informaciju o sopstvenom i učeničkom radu.
SVEOBUHVATNOST JEDNOSTAVNOST PRECIZNOST RAZUMLJIVOST
prof. Nataša Pantović
Matematika 2. razred GAS i MSV
Matematika 2. razred MST, LT i FT
Matematika 4. razred MST, LT i FT
Računarstvo i informatika za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač
Računarstvo i informatika za smerove MST, LT, FT
Anatomija i fiziologija za smerove ginekološko akušerska sestra i medicinska – sestra vaspitač
Higijena sa zdravstvenim vaspitanjem
Mikrobiologija sa epidemiologijom
Farmaceutsko tehnološke operacije i postupci; Organizacija farmaceutske delatnosti
Farmakognozija sa fitoterapijom
Bromatologija za smer laboratorijski tehničar
Bromatologija sa dijetetikom za smer farmaceutski tehničar
Zdravstvena nega teorija II ginekološko – akušerska sestra
Zdravstvena nega vežbe II ginekološko – akušerska sestra
Zdravstvena nega u internoj medicini III
Odobreni udžbenici po školskim godinama
Lista odobrenih udžbenika po školskim godinama Ministarstva prosvete
Školska dokumentacija predlog obrazaca i forme
Kako bi zajednički lakše kreirali dokument na osnovu propisanih standarda kvaliteta rada vaspitno – obrazovnih ustanova, na ovom linku možete preuzeti
Orjentaciona struktura godišnjeg plana rada za srednje stručne škole
Podsećanja radi posetite stranicu o predlogu evidencionih listova – stručnog usavršavanja
Stručno usavršavanje – Zelena učionica
Primere obrazaca za pisanje školske dokumentacije naćićete i na linku, kao i na sajtu Školske uprave Čačak na linku sa detaljnim uputstvima i objašnjenjima.
Popunjene obrasce pošaljite na mejl medicinska.cacak@gmail.com
Hvala na saradnji.